//
estàs llegint...
Personal

Alcoi – Colors/Farben

Després d’haver vist què hi ha fora (extra muros), a les meues estades a Madrid i Freiburg, toca fer unes visites més properes (intra muros). Si al mes de juliol les parets ens contaven allò que volien dir, ara us propose la meua pròpia mirada al llarg i ample del nostre lloguet al món. Hui amb l’excusa del color.

Una excusa que mai és debades quan us faig els meus romanços. El futur em pinta negre i més amb el blanc dels anys delatant el temps passat. Tinc ben clar que em faran blau de verga abans que alguna esperança, verda i suau, em llepe les ferides. Res tornarà a ser de color de rosa, si és que alguna vegada ho ha estat, ni pretenc hivernar fins el retir cada vegada menys daurat de la jubilació. Només espere, abans d’haver de passar-les ben morades, una oportunitat de demostrar-li al món que encara estic a temps, que encara pinte fava. Tinc ganes de treure-li els colors a més d’un. Sense maldat. Però amb orgull. Tan de bo no tarde. Un abraç a tothom.

Colors I

Colors I

Colors II

Colors II

Colors III

Colors III

Colors IV

Colors IV

Colors V

Colors V

Colors VI

Colors VI

Colors VII

Colors VII

Colors VIII

Colors VIII

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

