//
estàs llegint...
Deutschland

“Das Beste”, Silbermond

Coneix  SILBERMOND

Silbermond – Das Beste                                             Silbermond – El millor

Ich habe einen Schatz gefunden                           He trobat un tresor
und er trägt deinen Namen.                                   i du el teu nom.
So wunderschön und wertvoll                                Tan meravellós i valuós
mit keinem Geld der Welt zu bezahlen.       que no es paga amb tot els diners del món.

Du schläfst neben mir ein,                                     T’adorms al meu costat
ich könnt dich die ganze Nacht betrachten.         i podria mirar-te tota la nit.
Seh’n wie du schläfst,                                            Tot veient com dorms,
hör’n wie du atmest,                                               escoltant com alenes,
bis wir am Morgen erwachen.                               fins que ens despertem de matí.

Du hast es wieder mal geschafft,                         Ho has tornat a fer,
mir den Atem zu rauben.                                       furtar-me l’alé.
Wenn du neben mir liegst,                                    Quan et gites al meu costat
dann kann ich es kaum glauben,                          gairebé no puc creure
dass jemand wie ich                                              que algú com jo
so was Schönes wie dich verdient hat.               haja aconseguit algú tan preciós com tu.

Refrain:                                                                   Tornada:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,          Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                           ho fa tan bo que tu m’estimes.
Vergess den Rest der Welt,                                 oblida’t de la resta del món,
wenn du bei mir bist.                                             si estàs amb mi.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,          Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                           ho fa tan bo que tu m’estimes.
Ich sag’s dir viel zu selten,                                    Alguna vegada et dic
es ist schön, dass es dich gibt.                           què bo és que hi estigues.

Dein Lachen macht süchtig,                                 El teu somriure és adictiu,
fast so als wär es nicht von dieser Erde.            gairebé com si no fos d’aquest món.
Auch wenn deine Nähe Gift wär,                          Fins i tot, si fóra verinós estar prop de tu,
ich würd bei dir sein solange bis ich sterbe.     estaria sempre amb tu, fins que em morira.

Dein Verlassen würde Welten zerstören,           El teu abandó destruiria móns,
doch daran will ich nicht denken.                         no vull ni pensar-ho.
Viel zu schön ist es mit dir,                                   És massa bonic amb tu,
wenn wir uns gegenseitig Liebe schenken.        si ens regalem amor l’un a l’altre.

Bedank mich mit Kraft,                                          Done gràcies amb força,
nimm mir die Zweifel von den Augen.                  pren-me el dubte dels ulls.
Erzähl mir 1.000 Lügen,                                        Conta’m 1000 mentides,
ich würd sie dir alle glauben,                                 te les creuré totes.
doch ein Zweifel bleibt,                                          Però em queda el dubte,
dass ich jemand wie dich verdient hab.               com és que he aconseguit algú com tu.

Refrain:                                                                    Tornada:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,           Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                            ho fa tan bo que tu m’estimes.
Vergess den Rest der Welt,                                  oblida’t de la resta del món,
wenn du bei mir bist.                                              si estàs amb mi.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,           Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                            ho fa tan bo que tu m’estimes.
Ich sags dir viel zu selten,                                      Alguna vegada et dic
es ist schön dass es dich gibt.                             què bo és que hi estigues.

Wenn sich mein Leben überschlägt,                    Quan es sopesa la meua vida
bist du die Ruhe und die Zuflucht.                         tu ets la calma i el refugi.
Weil alles was du mir gibst,                                   Perquè tot el que em dones
einfach so unendlich gut tut.                                  només em fa un bé infinit.

Wenn ich rastlos bin,                                             Quan estic intranquil
bist du die Reise ohne Ende.                               tu ets el viatge sense fi.
Deshalb leg ich meine kleine große Welt           Per tant, pose el meu petit gran món
in deine schützenden Hände.                               en les teues mans protectores.

Refrain:                                                                   Tornada:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,          Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                           ho fa tan bo que tu m’estimes.
Vergess den Rest der Welt,                                 oblida’t de la resta del món,
wenn du bei mir bist.                                             si estàs amb mi.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,          Ets el millor que m’ha passat,
es tut so gut wie du mich liebst.                           ho fa tan bo que tu m’estimes.
Ich sags dir viel zu selten,                                     Alguna vegada et dic
es ist schön dass es dich gibt                             què bo és que hi estigues.

Ich sag’s dir viel zu selten,                                    Alguna vegada et dic
es ist schön dass es dich gibt                             què bo és que hi estigues.

—————————————————————————————————————————

Punxa la foto per accedir al web de Silbermond.

silbermond

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

